dengan basikal aku menjelajah

Zahariz Khuzaimah seorang petualang asli Kuala Lumpur Malaysia menjelajah Eropa hanya dengan sepeda. Cari tawaran hebat dan jual item anda secara percuma.


Dengan Basikal Aku Menjelajah Diary Of A Traveller

Dengan Basikal Aku Menjelajah Episode 2 Season 1.

. Music by Philip Curran. This video was shot around midnight Iceland time but it was not hard for me to get around as the night is as bright as day due to the Midnight Sun. Dengan Basikal Aku Menjelajah.

Playlist Dengan Basikal Aku Menjelajah. Dengan Basikal Aku Menjelajah. Last week bercerita dengan staf jabatan lain kat kafe.

Episod ini dia lagi ke Islandia ketika musim panas. Staying in the village for a few days observing and filming the locals and the activities I was mostly amazed by the meaning of kindness. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E1 - Cycling In Iceland Summer.

Adakah Walmart menjual motor basikal. Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 is a travelogue documentary on Zaharizs journey hauling his bicycle traveling slowly from Mongolia to Kyrgyzstan through China. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E7 - Cycling Through The Arctic Tundra.

Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E2 - Cycling Towards Northern Iceland. The Himalayas - S4 by Philip Curran published on 2018-02-27T145538Z. I had a dream that Im moving slowly with my horses through trees in the high mountains surrounded by beautiful endless grassland with rivers flowing in between coming from the high snowcapped.

Filmed Edited by me. Kehidupan awal dan kerjaya. Tujuan penjelajahan ini katanya ingin mendekatkan diri dengan Yang Maha Esa melihat keindahan alam ciptaanNya ingin mencari dan mengenal dirinya sendiri mencari pengalaman baru dan erti kehidupan.

Beliau mengakhiri perjalanannya di Kyrgyzstan sebuah negara kecil yang indah di pergunungan di. When I was a young boy when I was helpless when my dreams were wild and infinite I used to dream a lot. Dokumentari Dengan basikal Aku Menjelajah-Hidupku Seorang Nomad disiarkan oleh TV AlHijrah turut memaparkan kejayaan solo itu.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. When the snow started to melt I then continued my journey on horseback watching the nomadic life under the shadow of the Tien Shan. Upon returning to Kyrgyzstan I then started my journey crossing the mountains on my skis for almost 400km.

Enjin berkualiti tinggi dengan kit pelekap berharga kira-kira 500 hingga 600. Sebuah ekspedisi pengembaraan oleh Zahariz dengan menggunakan sebuah basikalRakaman ekspedisi solo ini dirakamkan sendiri oleh beliau tanpa krew produksi. A draft edit video on my first hour after arriving in Iceland.

Baharu dan gunakan Alat Ganti Basikal untuk jualan dalam Dallas Texas pada Marketplace Facebook. Upon returning to Kyrgyzstan I then started my journey crossing the mountains on my skis for almost 400km. Sekali dia cerita pasal Zahariz ni.

DENGAN BASIKAL AKU MENJELAJAH kini telah berjaya disiarkan selama 3 musim siaran. Pengembaraan Bermula Malay with English subtitlesMy first 30 minutes show documentary where I cycled in I. Pengembaraan Berakhir Malay with English subtitles I ended my cycling journey in Trondheim before taking train back to Sweden to end my journey and flew back to Asia.

Zahariz dijangka mengayuh basikal dengan muatan seberat 60 kilogram sejauh 29000 kilometer di 19 buah negara dalam tempoh 30 bulanBeliau akan menempoh gunung-ganang bukit. Dengan Basikal Aku Menjelajah Episode 1 Season 1. Lost and Alone in the heart of the Tien Shan.

For many years Ive been wondering if god is the most fair why some people are born rich while some children died because of hunger why some people are living good life while others are struggling throughout their. A selection of music that Ive composed from the original series Dengan Basikal Aku Menjelajah With Bicycle I Travel including the latest fourth season. Mengejar Cahaya Artik Malay with English subtitlesSecond episode of 30 minutes show documentary where I c.

Setiap Ahad 830 Malam TV Alhijrah. Genre Soundtrack Contains tracks. Pada musim pertama Zahariz berjaya mengembara melalui Dataran Tinggi Tibet Himalaya Gurun Taklamakan Tian Shan dan Pergunungan Pamir di Asia Tengah.

Dengan Basikal Aku Menjelajah Trailer 2012. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E6 - Arctic Circle and Aurora Borealis. Dengan Basikal Aku Menjelajah Episode 8 Season 1.

Music by Philip Curran.


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 Episod 8 Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah Diary Of A Traveller


Dengan Basikal Aku Menjelajah Trailer 2012


Dengan Basikal Aku Menjelajah S4e6 Cycling Towards Solukhumbu Nepal Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 Episod 2 Youtube


Montage Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 1 Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 Episod 8 Youtube


With Bicycle I Travel Dengan Basikal Aku Menjelajah Album By Philip Curran Spotify


Dengan Basikal Aku Menjelajah Tv Alhijrah Programmer By Day Lifestyle Bloggger


Dengan Basikal Aku Menjelajah Diary Of A Traveller


Stream Philip Curran Listen To Dengan Basikal Aku Menjelajah 1 4 With Bicycle I Travel Playlist Online For Free On Soundcloud


Dengan Basikal Aku Menjelajah Trailer 2012


Dengan Basikal Aku Menjelajah Archives


10 Berbasikal Ke Gurun Taklamakan Bersama Nancy Youtube


Zahariz Facebook


Journey To The Land Of Million Elephants


Journey To The Land Of Million Elephants


Shahnaaz Shafi Transaction Risk Investigator Amazon Linkedin


Dengan Basikal Aku Menjelajah Musim 4 Mendaki Ke Bumbung Dunia Sensasi Selebriti

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel